BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 5, 2009

Iman Celur Events

Semenjak dimulakan, Iman Celur telah diberi kesempatan untuk menyertai event seperti KL Sunburts, KL F1 GP dan Konvokesyen UITM. Kami juga telah diberi peluang untuk menyediakan khidmat katering untuk majlis-majlis keramaian di rumah pelanggan dan juga dari badan korporat. Jika anda merancang untuk mengadakan majlis dan anda inginkan kelainan, sila hubungi Fasihah Radzi di talian 0132802739 Kami ingin berkongsi pengalaman dan jika anda suka perkhidmatan kami, kami bersedia untuk membantu anda.



























Ini adalah dua daripada tetamu yang sangat kami hormati. Walaupun mereka bertaraf selibriti, mereka sangat ramah, rendah diri, ceria, saling menghormati dan baik hati. Iman Celur merasa gembira dan berbesar hati mendapat sokongan dari mereka.


























































Sokongan dan sambutan yang amat menggalakkan dari tetamu menambahkan keyakinan dan semangat kami untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik.

p/s: terima kasih kepada Subang Andaman atas kesudian anda menjemput kami pada majlis Jubli Perak Developer. ada masa jemput lagi! Kami akan berada di Bukit jalil pada jumaat sabtu dan ahad ini (2,3,4 julai 2010) NANTIKAN KEDATANGAN KAMI!


1 comment:

  1. kenikmatan steambot anda tiada tandingan...syabas usahawan muda seperti anda amtlah digalakkan...semoga terus maju.

    ReplyDelete